2012. február 8., szerda

Hummer arra rövidebb!

Belegondoltál, hogy mit úsztál meg?

Ha egy kicsit vastagabb a jég, akkor nem a parttól néhány méterre szakadsz be, hanem a tó közepén. És megfulladsz, vagy megfagysz.

Szerencsés ember vagy te Palikám, az égiek vigyáznak rád.

Hadd meséljem el neked, mi történt volna veled. Nos, én magam 4 fokos vízben fürödtem, ami nem volt befagyva. Csónakból borultunk pecázás közben. A parttól 20 méterre. 10 percig voltunk benn a vízben és Édesapám az intenzíven kötött ki, 30 fok alatt volt a testhőmérséklete, mire a mentő kiért. Én magam már a csónakba nem tudtam bemászni, úgy húztak fel. 10 perc alatt ennyire hültem ki és gémberedtek el a tagjaim.

Szóval ha a jégen kicsit beljebb szakadsz be, tuti meghalsz.

Remélem vittél magaddal még valakit, hogy ne csak magadat veszélyeztesd...

Persze a közhangulat most nagyon elégedett, hogy a hámmeres hülyegyerek beleszakadt a Balatonba. Azt persze senki nem tudja, hogy miből van Neked Hummered, mennyit és mit dolgoztál érte. Engem ez a része nem is érdekel.

Az a fele jobban érdekel, hogy rajtad röhög az ország, de Te mégis szerencsés ember vagy. Megúsztad.

Remélem épülésedre szolgál az eset. Remélem legközelebb belegondolsz, mielőtt ilyen baromságot találsz ki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése