2010. október 25., hétfő

Szép szóból nem ért senki ebben az országban?

Kezdek gyanakodni, hogy bennem van a hiba...
Merthogy mindig velem történnek ilyenek? Most éppen egy kis szaros kutya akart lerángatni a bicikliről és a végén még én vagyok a köcsög állatgyűlölő.
Történt, hogy mentem hazafelé, mert véletlenül nálam maradt a feleségem kulcscsomója, emiatt nem tudott elmenni otthonról. Hamar bringára pattantam és tűz haza, szerencsére nem lakom messze. A ház előtti parkhoz érve látom, hogy az egyik lakótárs kis agresszív kutyája megint póráz nélkül kószál. Nagy ívben kikerülöm és éppen kezdek fékezni, amikor hallom a háttérből, hogy üvöltenek a kutyára, azonnal jöjjön vissza. Ahogy hátra nézek, még épp el tudom kapni a lábamat a kis szaros elől, aki éppen készül belemarni.
Lepattank a bringáról de csak jön, ekkor már ugat is. A gazdájára tojik, aki egyébként 50 méterről akarja valahogy visszahívni. Toppantok párat felé és persze üvöltök is, hogy megfutamodjon. A hatást elérem, végre visszaszalad a gazdájához.
Nos, voltam én szemétláda, meg állatgyűlölő azonnal. Mivel sietek, nem nagyon szólok vissza, mindössze annyit, hogy kössék meg ezt a szerencsétlen kis hülyét...
Aztán felfelé a liftben leesik, hogy még nekik állt feljebb, én voltam a szemét. Na, ezt azért nem hagyjuk annyiban. 112, kutyával való veszélyeztetés bejelentése.
Nincs ám nekem kedvem a rendőrségre járni, de egyszer már megtörtént ugyanez, csak akkor nem szálltam le a bringáról. Aztán egyik  vasárnap reggel egy 20 perces ugatás után lementem fürdőköpenyben és megkértem a lent fagyoskodó kutyásokat, hogy szóljanak rá a kutyákra, mert szeretnénk aludni, elvégre vasárnap van. Ugyanez a mammer akkor is azzal védekezett, hogy a kutya nem tud beszélni, az ugat.
Én már akkor is mondtam neki, hogy tudom, mert vidéken nekünk is van kutyánk és így azt is tudom, hogy a kutyát lehet nevelni és egy egyszerű "Csend legyen" bőven megteszi a hatását. A többi kutyás akkor normális volt, de ez a mamzer már akkor is durrogott a hátam mögött.
Aztán a nyáron jövünk haza a játszótérről a keresztlányommal, aki nagy boldogan szalad az úton, élvezve a nyarat, amikor ez a kis genya megindul felé. Alig tudtam elé ugrani. A mamzer megint jön a dumával, hogy csak játszik. Nos, az oroszlán is csak játszik, amikor agyonharapja az idomárt és akármilyen kicsi egy kutya, fellökheti úgy a gyereket, hogy betörik a feje, de rosszabb esetben egy életre nyomorékká harapja mondjuk az arcán...
Nem tréfa ez, nemhiába vannak az ebtartásnak szigorú szabályai, amikre egyesek - már bocsánat- szarnak rája...
Szóval én próbáltam többször beszélni a hölggyel - ha nevezhetem így -, de hiába. Szépszóból ebben az országban nem értenek.
Úgyhogy feljelentettem kutyával való veszélyeztetésért. Mivel mondta, hogy akkor mondjam meg azt is, hogy ő a *************** ezredes felesége, hát megmondtam. A rendőrök megköszönték, mert így nem ismeretlen tettes ellen kell nyomozni.
Igen, tudom, én vagyok a köcsög!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése