2010. március 21., vasárnap

Ki hazudik?

Írtam korábban, hogy belémszálltak hátulról és annak ellenére, hogy én magam nem voltam hibás, kemény pénzeimbe került.
Többen is voltak, akik felajánlották a segítségüket, ezúton is köszönöm nekik!
Úgy voltam vele, hogy megírok egy panaszos levelet, amelyben elmagyarázom a nyűgömet. Csodák csodájára, vagy talán azért, hogy újságíró (is) vagyok, volt aki elolvasta és utánajárt és kaptam egy szép válaszlevelet.
Ebben a levélben elmagyarázták, hogy igenis megnézték a helyszínt, így a kerékcsapágy valószínűleg nem ott sérült. Nem fogok velül vitatkozni ezen tovább, haveri alapon az unokatesó kijavította már, a számlát nem találom sehol ;)
Azt is elmagyarázták, hogy az autó hátulja - szerintük - törve volt, ezért avultatták. Én átgondoltam, és a pozitív gondolkodás jegyében arra jutottam, hogy ha tényleg törve volt a hátulja, most pedig szép új, akkor letojom én azt az összeget, amibe nekem került, Így legalább tudom, hogy nem úgy van összesuszterolva.
Most jön a lényeg:
A válaszlevélban ezt közölték velem, hogy a szerviz a bal-középső érzékelőt NEM IS JELENTETTE BE, ezért nem fizették ki. Biztosan van valami félreértés, hiszen a szerviz azt közölte velem, hogy ők bejelentették, de a biztosító eluttasította.
Vagy valamelyikük egyszerűen hazudik...
Viszont most azt közölte velem a biztosító, hogy vigyem be a kocsit pótszemlére, küldjük be a szakértői véleményt és ha úgy van, ahogy állítom, kijavíthatjuk, kifizetik.
És ez mindenképpen jó hír.
A rossz hír az, hogy nem bízom már ebben a szervizben és nem szívesen intézném velük a dolgot. Úgyhogy holnap reggel felhívom a biztosítót és megkérdem, nem javíttathatnám-e máshol. Olyanoknál, akik még nem játszották el (még) a bizalmamat.
Remélem, de...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése